PRZYCZEPA ZASŁAW 265SU

Dostępność: dostępna
Cena: 2 899,00 zł 2899.00
Cena netto: 2 356,91 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: ZASŁAW
Kod produktu: ZASŁAW 265SU

Opis

PARAMETRY TECHNICZNE:

Dopuszczalna masa całkowita (DMC) 750 kg

Ładowność 550 kg

Długość skrzyni ładunkowej wew.265 cm

Szerokość skrzyni ładunkowej wew. 132 cm

Wysokość 88 cm

Długość całkowita390 cm

Wysokość platformy od podłoża 53 cm

Wysokość burt 35 cm

Rozmiar ogumienia 155/70R13

CO WYRÓŻNIA PRZYCZEPY ZASŁAW NA TLE KONKURENCJI? POZNAJ ICH CECHY I KORZYŚCI!

Wszystkie przyczepy ZASŁAW o DMC 750kg są znacznie cięższe od konkurencji. Na przykład przyczepa o popularnej długości 2 metrów sprzedawana w PL i EU waży średnio 120 kg lub mniej (takie przyczepy sprzedawane są w szczególności w marketach). Nasza przyczepa, chociażby model Agro line 205SU, waży 170kg - to aż 50 kg różnicy. W przypadku większych przyczep różnica jest jeszcze bardziej znacząca!

RAMA: - WSZYSTKIE ELEMENTY RAMY CYNKOWANE OGNIOWO – m.in. rama, dyszel, poszycia burt. Większość produkowanych przyczep w segmencie, w którym decydująca jest cena tzw. „papierowych” (dotyczy to całego rynku EU), wykonywana jest z blachy cynkowanej, która nie gwarantuje tak dobrej ochrony (przed korozją). Istotna jest tutaj grubość cynku: Stal cynkowana (powszechnie stosowana) – grubość cynku od 15 do 25 mikronów Stal ocynkowana ogniowo (rzadziej stosowana z uwagi na koszty) – od 60 do 120 mikronów -

OŚ KNOTT - DŁUGIE WSPORNIKI OSI PRZYKRĘCANE W TRZECH PUNKTACH MONTAŻOWYCH. Takie połączenie gwarantuje jeszcze większą sztywność i wytrzymałość przyczepy, niż w standardowo montowanych na dwa punkty. - ZASŁAW STOSUJE POPRZECZKĘ Z CEOWNIKA PRZY POŁĄCZENIU DYSZLA Z RAMĄ – gwarantuje to zdecydowanie większe bezpieczeństwo podczas eksploatacji przyczepy. Stosowane zazwyczaj na rynku blaszki pod większym obciążeniem pękają. - ZASŁAW STOSUJE JAKO BAZĘ SKRZYNI RAMĘ Z CEOWNIKA 2,5 MM. Inne firmy często oszczędzają na takim rozwiązaniu i nie stosują ramy przyczepy. W najtańszych przyczepach na rynku EU często skrzynia w połączeniu z dyszlem tworzy funkcje ramy.

SKRZYNIA ŁADUNKOWA: - WALCOWANE BURTY NA ZIMNO - JEDNA Z NAJWAŻNIEJSZYCH CECH WYRÓŻNIAJĄCYCH NASZĄ PRZYCZEPĘ W EUROPIE! - gwarantuje to większą sztywność i wytrzymałość. - ESTETYCZNE WYKOŃCZENIE nowej skrzyni z zewnątrz i wewnątrz, przez zastosowanie nowego przetłoczenia burty – skrzynia ładunkowa zyskała szerokość: jest teraz większa o 1 cm - mamy do wyboru szerokość 122 cm i 132 cm. -

WSZYSTKIE BURTY DEMONTOWANE DO POZIOMU PLATFORMY - W STANDARDZIE MONTOWANE SĄ W INNOWACYJNY SPOSÓB ROLKI NA BURTACH DO ZABEZPIECZENIA PLANDEKI - Zamontowane po skosie i schowane w profil burty jeszcze bardziej zabezpieczają zamontowana plandekę - minimalizujemy do zera przypadkowe zerwanie rolek mocujących plandekę. -

PRZEDNIA I TYLNA BURTA otwierana i demontowana; -

WYTRZYMAŁE ZACZEPY BURTOWE Z KOMPENSACJĄ – jedne z najlepszych na rynku - SPP ZB 04. - UCHWYTY MOCOWANIA UMIEJSCOWIONE WEWNĄTRZ SKRZYNI ŁADUNKOWEJ W STANDARDZIE - UCHYLNA SKRZYNIA ŁADUNKOWA - W PRZYCZEPACH 265SU I 265T – przeznaczonych dla profesjonalistów, w celu zwiększenia wytrzymałości dyszla, koło dojazdowe montowane jest centralnie pomiędzy dyszlami. Konstrukcja ramy przyczepy jest prawie dwukrotnie wyższa w stosunku do modelu bazowego 205su. Dzięki temu rama przyczepy jest bardzo wytrzymała.

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl